Post by wagpapardiabas on Feb 17, 2022 7:30:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Adventure: Draw the Path ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Adventure: Draw the Path IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer pengar ▞▞▞
▞▞▞ Color Adventure: Draw the Path 2022 version ▞▞▞
Har precis blivit beroende av spelet. Prova det, du kommer att gilla det.
Det här är väldigt trevligt och enkelt spel 👌👍 Jag älskar det här spelet, men det finns ett problem med annonser men jag har inget emot och ger 5 stjärnor
Det här är ett trevligt spel. Jag installerade det här spelet och jag var på 199 nivå de hade en cirkel som kommer att ha en helfärg och tills den färgen tar slut kan vi träffa vilken svart sak som helst. Men nu finns det inget sådant alls och efter 50 nivåer kommer att se dem ge samma nivå Och varje gång du kommer att få så många annonser. Om du avslutar 3 nivåer kan du se en annons sedan 2 och sedan 1, problemet är att vi inte kan välja en färg och alla annonser har timer, det är därför jag gav 3 stjärnor hejdå och tack spela spelet
Color Adventure: Draw the Path Ladda ner APK gratis Color Adventure: Draw the Path · The Archers 2: Stickman Games for 2 Players or 1 Ladda ner APK gratis
Bra
Den här appen för mig och alla är väldigt dålig att den inte öppnas på min telefon det är iphone 12 pro max
Color Adventure: Draw the Path Arkade hli
inget speciellt
Tredje klassens spel någonsin
Så kollt
Din familj är så mycket för världen och jag är så stolt😌 att vinna titeln på detta är en bra tid att få en chans att vinna mästerskapet🏆 och jag är inte säker på om jag kan ha en chans att vinna titelspåret på detta är en chans att lära känna att du kan få det bra 2
Dessa spel är väldigt bra så fantastiska
Bra spel... Annonser inte särskilt mycket i ansiktet... Och en utmaning.. Beroende
Det här spelet är trevligt men det tar tid att installera spelet
Det finns för många annonser och så mycket lagar i spelet Och jag gillade inte det här spelet. Jag ber dig att ta bort lags från det.
Det här spelet är väldigt trevligt eftersom det testar ditt tålamod men huvudproblemet är att det innehåller många annonser och även det står att det inte finns några annonser men efter att ha skrivit detta visar det också många annonser så jag ber dig att minska antalet annonser.
Varje gång jag inte skulle röra den svarta delen skulle den där fyrkantiga saken fortfarande gå sönder inte coolt.😡😡😡.
Jag är arg för att min telefon är full av spel mobillegens och tunnelbanepresen, jag gillar det inte och jag laddade ner henne den 12 juli. 2019 detta är ett tråkigt spel.....
Det här är för bra spel
iPad appar - Folkhälsan
Det är väldigt roligt och trevligt menar jag som inte en enda lägga till det är verkligen jag kan inte tro bl.a.! Säger det igen detta är bara ett mycket bra spel mycket trevlig uppfinning
Trevligt men för många annonser
Gumslinger แอ็กชัน cnhn
Excellent! Prestanda. Fortsätt
Jag ger fem stjärnor eftersom det är ett tillfredsställande spel och lägg till kom inte emellan lägg till det visar stjärnan helt n spelet det visas inte
Sopor
Color Adventure: Draw the Path Arkadne igre uhk
Color Adventure: Draw the Path Arkadne igre uhk
Lätt att spela
Color Adventure: Draw the Path Arkade hli
Bra spel
Phxh
Jag gillar det här spelet och men det är för lägg till snälla lös det här problemet Och när vi är klara med 1 nivån kommer ett lägg jag gillar inte det här Det här tillägget är i 5 minuter vad är du snälla lös det här problemet Och jag gillar det här spelet när vi tryck på den är för mjuk Vänligen lös det här problemet pls Pls Pls Pls Pls pls Pls pls Pls Pls Pls Pls pls pls Pls Pls
Det är ett väldigt dåligt spel för eftersom det bara ger ett n bara om och om igen en nivå, det är därför du inte gillar det här spelet och tar bort det här spelet.
Your adventure activities guide for all ages Preserving and Protecting Parks and ... companion as you stroll this gently rolling, peaceful and shaded path.
spela online gratis på Yandex.Spel
DETTA ÄR bra spel från tid par
Trevligt spel för tiden jag gillar det här spelet väldigt mycket
Först vill jag säga som säger att vi inte kan klara första nivån eller andra nivån eller tredje nivån de vet inte hur man spelar och inte det här spelet, de vet inte hur man spelar andra spel eller spel och den här färgen äventyrsspel har inte heller några annonser det är så bra tack för att du uppfann detta spel tack 😘👍💖.
Jag skulle säga att det finns ALLT för mycket tillägg. Jag förstår varför, men de är alltför ofta att jag inte kan spela en nivå utan att ha minst 3 tillägg mellan nivåerna. Jag skulle inte säga att jag skulle använda den här appen igen, men det är lite kul.
Faraz Ahmad
Det är det bästa spelet. Jag njuter av det här spelet med glädje.
det här spelet är så roligt och gör mig glad
Om du letar efter en app med mycket färre tillägg och ett mycket vackert bakgrundsspel..så här är du...det här är ett av de bästa spel jag någonsin spelat och att säga att detta spel är väldigt beroendeframkallande... det har bokstavligen fått mig att inte ge upp..även efter att ha misslyckats på samma nivå 5 och 6 gånger...
Color Adventure: Draw the Path 4+. AI Games FZ. Designad för iPad. 4,6 • 106 betyg. Gratis; Erbjuder Köp inuti app
Sämsta spelet någonsin det är en bluff efter att varje spel läggs till kommer jag har tålamod och det kommer slumpmässigt ut aldrig spela det här jävla spelet jag hatar det här jag avinstallerar just nu jag har en begäran att snälla spela inte det här dårspelet
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Inte så mycket intressant